2012. január 25., szerda

Hozzátáplálás


Vagy inkább hozzánemtáplálás? :)
A vírusos torokgyulladással picit meggyűlik a bajunk, de nem pont úgy, ahogy gondoltam volna. A doktornéni Hanga köhögésére Ambroxol Q-t írt fel, aminek az illata nekem nagyon tetszik, az íze viszont Hangának nagyon nem. Az első alkalommal még simán megette kiskanálból, utána próbáltam kispohárból, azóta pedig fecskendővel juttatom be a napi 2*2 ml-es mennyiséget. A 2 ml "elfogyasztása" többszöri nekifutásra és kb. 5 perc alatt sikerül.
Az én kicsi lányom, aki korábban, ha meglátta a bébiüveget nagyra tátotta a száját, most a kanál puszta látványától felveszi az "ideaztánsemmitnemrakszbe" arckifejezést. Semmi sem használ, bohóckodás, csikizés, jópéldamutatás...
Próbáltam lefényképezni, hasonlít, de ennél sokkal ilyenebb. :)

Véletlenül mégis becsempésztem egy kanál pépet (épp ásított), ezt módszeresen eltávolította a szájából, majd a két öklét beledörgölve jutott a ruhájára, a hajába és a játszószőnyegre is.
Este, mikor fürdés előtt puszit adtam a meztelen talpacskáira, kiderült, hogy azok is sárgabarackillatúak. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése