2013. április 6., szombat

Húsvét

Húsvét előtt csütörtökön leutaztunk vonattal a szüleimhez. Előtte vettem sonkát, hogy majd megfőzzük, így mivel a hétvégén nem voltunk itthon, már megfőztem kedden. Így sonkát meg tojást vacsoráztunk, majd másnap is. Aztán Tabdin is volt sonka is, tojás is, szerencsére anya csinált franciasalátát, pörköltet is. Én sütit sütöttem, amire Olivér azt mondta, még cukrászdában sem evett ilyen finomat (nem nekem mondta, hanem a bátyjának, én csak véletlenül hallottam) :)
Vasárnap este hazavonatoztunk, hétfőn Marika néninél kezdtünk Mogyoródon, utána Dunakeszin ettünk egy kis sonkát és tojást Olivér anyukájánál, majd keresztlányunkat is elmentünk (Olivér, mi csak a csatolmány voltunk) meglocsolni Pilisszentivánra, ahol megcsodáltuk legkisebb testvérét Rozikát is :)

 Papával:
                                 Az első locsoló :)

Marikanéninél

                                                                         Mamánál

Lola locsolása                                                          
Rozika locsolása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése