2012. július 31., kedd

Kutyaszitter2


A szüleim pénteken jöttek haza, és még ott voltunk pár napot. 
Itt Hanga épp a parketta-tengeren csónakázik egy lavórban :)
a következő képeken a lila-rózsaszín szerelésében csodálhatjuk meg
amint épp nekem örül,  integet, eszkimó, zoknilehúzó, baglyossapibanülő, elgondolkodó
igen, igen, tudom, hogy kicsit sok a kép, de annyira cuki mindegyiken (én meg tényleg alig-alig vagyok elfogult), hogy több körös válogatás után feladtam, és feltöltöttem mindet, ami fennmaradt a rostán :)




 Tesóék is átjöttek. Csajok régen sokat nézték a Gyerekdalok és  mondókákat, de mióta ilyen nagyok, mostanában már nem nagyon. Hangának raktam be, lekötötte mindhármukat :)
azután bújócskáztak. :) 
itt pedig Hanga a Barbie hercegnős rózsaszínű babataxin sapka nélkül, és sapkában cumival is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése