2012. augusztus 8., szerda

Gyerekülés

Nagyon szeretem a sportot (nézni), így az Olimpiai közvetítéseket figyelemmel kísérem. A délutáni program egy jelentős részét mostanában kitölti. Asszem lelkesen szurkolok a kézilabdacsapatnak, és a vízilabdázóknak (akik sajna kiestek, de azért szép volt fiúk!), ugyanis Hanga következő szava a GÓÓÓÓL! :D
szóval délutáni alvás után felnyaláboltam a kiscsajt, és nekiindultunk a városnak. A lakásból kilépve, elkezdett vigyorogni, mint a tejbetök, aztán mikor hazaértünk, akkor is :) szerintem szeret menni :)
Most meg épp Sziget élő közvetítést nézek, pont a Quimby Most múlik pontosan-ja megy (háttérben a TVben atlétika), csodálatos dolog a technika, és rajtam kívül ennek az ELMŰ is tuti örül :)

ja, és gyerekülést is vettünk, és még a kocsiba is sikerült bekötnöm :)


3 megjegyzés:

  1. Ugyanilyen cipőnk, ülésünk és bodynk van:))) Egy generáció :)))

    VálaszTörlés
  2. Micsoda véletlen! :) na jó, az ülés tényleg az :), a bodyt Tőletek kaptuk, a cipő beszerzési helyét meg tőlem kérdezted meg, de ha ezektől az apróságoktól eltekintünk, akkor tényleg :D

    VálaszTörlés
  3. Ok, ok:) de jól hangzott:)))))amúgy arra becs' szó nem emlékeztem, hogy Hanga cipője is pont ez a modell:)))

    VálaszTörlés