2012. március 8., csütörtök

Kórház

Az elmúlt 6 napunk sajnos a betegségek jegyében telt. Szombat délutáni alvásnál ugatásszerű köhögésre sírva ébredt Hanka. Rögtön tudtam, hogy ez a hang más, mint az eddigiek. Felhívtam az ügyeletet, mondták, hogy mindenképp vigyem be, ránéznek. Ránézés után közölték, hogy ez a krupp, kap egy szteroidos kúpot, utána irány a Heim Pál Kórház. Előtte hazamehetek összepakolni pár dolgot. Dani jött velünk haza, utána a kórházba is. A sürgősségin nem volt elég az ügyeletes doktor úr diagnózisa, így meg kellett várnunk, hogy ott is megvizsgálják. Kb. 2 óra várakozás után erre is sor került, majd felküldtek minket a belgyógyászatra. Ott is megvizsgálták ketten. Majd próbáltak Tőle vért venni, ami tekintve, hogy délután 4 óta nem evett, nem sikerült elsőre, szegény nagyon sírt. Megetettem, sétáltam Vele a folyosón másfél órát, és sikerült a vér- és vizeletvétel is. Így éjfél előtt még sikerült lefektetnem aludni. Vissza kellett mennem a Főépületbe kifizetni előre a szobát, és utána megpróbálhattam aludni egy picit. Másnap Edit behozott még egy csomó lényeges dolgot, amit persze én otthon felejtettem. :) Az influenza miatt épp látogatási tilalom volt. A szobatársam Erika rengeteget segített, főleg, mikor vasárnap este Hangának ismét rohama volt, és az orvos 2 óra elteltével sem jött. Ők akkor már 3 napja bent voltak, kisfia Bálint kruppal az intenzívre került, onnan jöttek át a belgyógyászatra. Hétfőn szerencsére hazaengedték Őket, utána nagyon egyedül éreztem magunkat. 4 nap után saját felelősségre kedden mi is távoztunk. Az első éjszakát Cili nálunk töltötte, nem aludtunk sokat, lázat csillapítottunk, orrot szívtunk viszonylag gyakran.
Rengeteget tudnék írni a kórházi tartózkodásról, ellátásról kis magyar egészségügy egy pici szegletéről is, de örüljünk inkább annak, hogy Hanga jobban van, és a kórházban elkapott víruson is lassan túl leszünk. :)
Köszönöm mindenkinek a segítséget,a sok aggódást, pozitív gondolatot! Jó, hogy vagytok! :D


és akkor jöjjön néhány kép a kórházi napokról is:

Ismerkedés Bálinttal:


A rácsos ágyat nem szerette (a látszat csal):


Plazma TV volt, légzésfigyelő, párásító nem.
Zárójelentésre várva (családtagok bejöhettek a hazamenetelnél segíteni, így Edit lett a "nővérem"):



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése